Jag har bara en sak att säga... YEHAA!!!!

Nu har det då äntligen hänt.... jag ska leva 100%, eller vad faan det nu var den där dansbands tanten en gång sjöng. Jag har väl iofs alltid levt 100% men nu blir det liksom lite extra grädde på moset. Har idag införskaffat mig biljetter till METALLICA!! Världen i särklass bästa grupp alla kategorier. Och ja dom var dyra och ja det finns bättre live band men det skiter jag i! har man lyssnat på dom sen man var 14 så gör inte det nånting att man går på en fjärde konsert! så det så!

image65

Jag vet att jag varit hyfsat frånvaru i denna del av cyberspace ett tag men man kommer å går som det heter. Särskilt nu under semester tider... inte för att jag gör nåt speciellt utan för att jag INTE gör nåt speciellt, precis så som det ska vara när man har det ledigt å tar det soft!

Imorgon är det Måndag igen... inte för att jag har den minsta aning eller bryr mig om vad det är för dag men det är det har jag hört! och dagen till ära tänkte jag göra ett besök på jobbet. Och casha ut min å Pär miljonvinst! faan va nice... tänk om man har en lott i fickan som det faktiskt är en vinst på 2 mille på eller nåt?! varför har jag då gått med den i fickan hela helgen? och varför sitter jag här när jag kunde beställa en ny bil? eller åka ner till Morsan? ja frågor vi aldrig kommer få svar på men som ändå finns där... märkligt va?

Jag måste bara lägga en kommentar om mitt välbefinnande... jag har inte vart på topp på länge... och jag har inte haft någon större lust att gå tillbaks till jobbet alls... kanske aldrig till å med. Men nu känner jag att det är dags för mig att återvända! det är dags för Team Elit att skåda att Bengan still going strong! det är min tur att visa som jag alltid har gjort vart skåpet skall stå! Nu jävlar tar vi dom!
ja det är skönt när jag känner att mitt gamla jag faktiskt finns här. Det var ett tag jag trodde att jag aldrig skulle komma tillbaka. Men nu är jag här och den enda skillnaden egentligen är att jag är en massa erfarenheter rikare!! och tack gode gud för att det är så!

Johanna ser du detta... call me!

Ha de gott

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: jONSY

I WILL CALL :) Kommer vara i butiken idag - har en massa städning kvar. Shit vad det tar längre tid än vad jag föreställt mig :P Phew. Men du, vi ses ju snart. Dunder i antågande!! Kram min vän. J

2007-07-02 @ 07:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback