En trötter en.

Idag känns det extra tufftmed det mesta känns det som, inte nog med att man är trött som en ko. Jag börjar nog dessutom att bli sjuk, i allafall känns det som det men jag vet inte... bara att vänta å se antar jag.

Det har vart en ganska hård inledning på veckan. Har jobbat som vanligt plus att jag jobbat med Röda korset på stråket mellan 20-00:30 söndag, måndag. Det gör mig faktiskt inget för man får träffa så himla mycket roligt folk och man har väldigt roligt!
Jag har tagit ledigt på Fredag från jobbet för det är yran nu tors, fre och lör som jag ska jobba ännu mer. På torsdag jobbar jag på mitt "vanliga" jobb mellan 8-16:30 för att sedan börja med röda korset 17:30-03:45 ca. Och den tiden är fre samt lör också. Tur att man är ledig så jag kan sova lite.. hahah men va faan det kommer säkert bli skitkul! alltid är det nåt som händer som man inte trodde. Intressant måste jag säga. Man vet ju liksom aldrig vad som väntar en...

I lördags var jag i Hammerdal bakfull som en lite gnu. Men vi hade sååå roligt. Satt och grillade i godan ro och bara hade det allmänt mysigt. Jag tycker verkligen om alla som man träffat genom operationen. Himla sköna människor som jag inte vet hur jag någonsin klarat mig utan!!

Linda och Ellis kom hem igår. Det var ett kärt återseende och det var så skönt att få gosa med Ella igen! hon är ju för skön den tjejen! sen så hämtade vi Simpe och åkte sedan ner å mötte upp Pär, Linda å Ronja för att äta lite gott. Det var faktiskt förvånansvärt god mat på stråket! så det blev ritktigt lyckat!

Vi hann tillbaks till bilarna precis lagom tills regnet började. Vilken tur va!

Nää nu ska man jobba vidare!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback