Vilken dag!!

Helt sinnes sjuk dag har det vart idag, men ack så härlig!! Det började med att jag har haft det lite tungt nu ett tag, så jag tog ledigt idag för att helt enkelt ta det soft å ladda om batterierna lite och det var inte helt fel att få vara ledig idag!

Såå vad har jag gjort hela denna dagen?
Jo det började med att skjutsa sambon till jobbet så jag kunde ha bilen hemma! sen försökte jag få tag i Metallica biljetter!! helt omöjligt! men det skiter jag i!! jag ska dit!! så nu blir det till att hoppas på en kompis tjej eller blocket! Är det någon som har en biljett eller två över så hör av er!!

Sen efter jag blivit less på det åkte jag in till stan med en god vän på en shopping spree! faan va vi hade det roligt! kändes skönt att bara släppa allt liksom å bara vara! jag tror inte jag uppskattat att gå i affärer så mycket som just idag. Jag är ju som sagt en ganska enkel kille och jag vet oftast vad jag ska ha när jag går in i en affär. Inte som tjejer som går in å inte har en aning! men det var kul på ett konstigt sätt! det liksom gick så fort allting. Innan jag visste ordet av så var dagen på stan slut å det vardags att komma tillbaka till det vanliga "livet". Och t o m jag fick tag i 2 tröjor för endast 160 kr?? sjukt billigt och sjukt snygga! YEHAAA!

När vi gick som bäst där på stan så ringer Aftonbladet?? jag blev lite små chockad liksom å undrar vad dom ville mig! men det visade sig att för ett tag sedan så hade jag mailat en kille där som gjort ett reportage om en tjej som gjort samma operation som jag och jag har då sagt att jag tycker det är bra att dom tar upp det å så där samt berättade lite vad jag vart med om via min operation. Så nu i morgon så kommer väl jag vara med i Aftonbladet ser det ut som?! helt sjukt. Jag har ju vart med i ÖP alltså Östersunds posten om samma sak men detta är ju rikstäckande! svårt att tänka sig! men ändå himla roligt!
Det är ju det jag vill.... att folk ska förstå att det hjälper människor!! att det faktiskt är ett helt nytt liv som börjar och att det inte går så himla lätt! bara för att jag hade turen att få denna operationen och att det gick så bra betyder inte att den gör det för alla! Men som jag sa till reportern att skulle jag stå inför samma val igen skulle jag gjort det utan att tveka en halvsekund! så är det!!

och han som var här och tog korten! Henrik... vilken trevlig kille! vi snackade en bra stund och jag tror nog att han tog en 50-60 kort och jag hoppas ju att det är något bland dom som tar fram min goda sida.. hahah men det tror jag nog, han verkade vara en kille som förstog det där. och noggrann som få var han också.

Sen idag är det säsongs början på både 24 & Prison Break!! Halleluja!! jag är ingen kille som använder mig av heliga ord men det här är verkligen ett ögonblick då ja jag vet inte... skönt värre!!

Så det var lite om livet som det sett ut idag!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback