Löpsedlar å dunka dunka!

Idag har det inte heller hänt så mycket roligt mer än att jag fick tag i 2 löpsedlar till från pressbyrån?!
det var faan inte alls dumt! känns som om det är kul att man kan ha en sådan och ja familjen vill ju ha också så klart. Inte ofta man hamnar där som sagt.

Idag har grabben vart hemma från skolan, hade 39,2 i feber så det kanske var bäst det. Han som aldrig är sjuk annars har vart det 2 gånger nu på kort tid. Märkligt. Men det går nog över snart!

Jag var nere på stan idag med på friskvården, passade på att gå en vända där så man ser nåt annat bara, kollade in en sväng på Guldfynd för jag vill ha en lite fetare sorts armband. Hittade en till det ohyggliga priset av 698 kr? tyckte faan det var mycke för lite silver ja... men det är klart att det är väl just det som gör de...  men ska man va fin får man betala som ett svin! så är det.

Messade lite med syrran idag också! hon och jag mår väl lika bra ungefär över det här med moster. Känns bra att hon mår bättre men inte alls bra att man vet vad som komma skall. Jag kan ju just inget alls om det där så man står ju på barbacke så att säga. Det enda jag vet är att det är kört! å jag står hela tiden i valet å kvalet om jag ska åka ner eller inte?! än har jag inte kommit på svaret på frågan. men det dyker väl upp. antingen förr eller senare.

Det var ett himla bra program på tv igår om viktoperationer! tyckte dom vinklade det bra från alla synvinklar. Dom som har gjort det å är nöjd och dom som tvekar och dom som det inte gått så bra för. Och jag tycker det är rätt att man tar med allt inte bara det som är dåligt eller det som ä bra!

nää ska nog kolla lite 24 nu!!

Ha det gott friends!

Tjipp Tjopp

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback