Vad finns kvar fram till jul att göra?

Ja vad har jag kvar att göra?
Igår va jag å Kent och inhandlade julmat så det är klart. har baral ite små grejer kvar av det som tur är. Jag blev faktiskt smått chockad över att det inte var så många på Coop igår när vi var där. iofs var det ganska nära stängningsdags men ändå.

Idag ska jag försöka fixa dom sista julklapparna till Linda och nån mer, har ingen jätte koll på vem just nu. Men det löser sig tills dess.

Annars så är det lugnt faktiskt. svårt att tro men så är det! Men det känns såååå skönt och jag kan inte göra så mycket i köket nu under julen heller eftersom jag inte för blöta ner vänster handen. Hade tur/otur att få en tid för att fylla i tatueringen för nån dag sen och ja för att den inte ska bli lika dassig som innan så måste jag hålla den torr. Det var ju andra gången jag fyllde i den nu och slipper helst det en gång till faktiskt.

Men det är väldigt trevligt och mysigt hemma nu när mor är där. Simon tycker det är skitkul att träffa farmor också och håller igång mest hela tiden.


Nää  höres senare kanske!


Kram

Bengan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback