Julfest!

ja i Fredags var det då dags för den underbar julfest som vi skulle till med jobbet. Vi höll till på arctura här i stan vilket är ett vattentorn kan man säga fast i form av en mega termos. Längst upp ligger då denna reastaurang som heter Arctura.

Alla på jobbet hade sett fram emot det här och det börjades med lite grundning lite varstans vid olika tider. Jag gick upp till jobbet efter att han haft en annan tjänst på eftermiddagen vid 16 för att se Johan slå kroppslyftar rekordet vilket han gjorde! hela 17st. Bra jobbat!

Men sen börjades det förfestas vid 16. Vilket betyder att vid 19 när det var matdags var man i fin form! Men alla hade skitroligt och ja det blev en helt underbar kväll! Jag avslutade den antagligen lite tidigt men med tanke på att jag var i bra form och att jag skulle på kurs dagen efter så tror jag att det var ett bra beslut så här i efterhand.

I Lördags hade jag då kurs i Defibrilator med Röda Korset. De gick himla bra och vi hade trevligt som alltid. Dom är så smidiga dom där maskinerna för dom säger allt man ska göra så det finns inget som är oklart.  Det kommer förhoppningsvis bilder av det också lite senare... det finns faktiskt världens roligaste film på det där när jag kör på som bäst på ett kanske lite udda sätt..


Jag får fixa in bilder sen...

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback