Jag bäst... Äch!

Ja så började denna dagen... Chefen kom förbi och sa, Faan Bengan bra jobbat! riktigt imponerad!
anledningen till denna vackra kommentar är att jag igår paserade 500 gränsen i tagna samtal under en dag. Jag kan ha gjort det innan också men nu har jag det på papper! T o m  en bit över 500, 560 nånting... men gud va trött jag va i luvan igår!

Jag var i förrgår och rättade mitt å pärs lottospel också. Våran jakt på miljonerna går ganska bra. Har vunnit nu dom senaste veckorna när vi kört vårat eget gjorda spel. iofs bara 21-24 kr men ändå. Det är inbland det lilla som räknas. Hellre vinna lite än inget...

Jag kikade lite på Leila Igår. Jag kan bli störd på överhurtiga fruntimmer ibland.. men igäår va hon ganska lugn... tur det..

Idag är det ett av mina favorit program på tv också. Som jag följer slaviskt!!

  Japp kustbevakarna!

Snart börjar ett nytt sjysst program om stridspiloter också. Inte helt fel som man säger. Manligt!! hahah

Jag ska se fall jag kan få ut fler bra bilder eller kanske en film på Ella när hon tokskrattar... vet inte riktigt hur man gör men det kanske ger sig.

Idag har jag försökt att sova ut så jag ska vara pigg som en mört men det går så där. Jag ska försöka ta det lugnt till jul nu och vara med barna å sambon lite på helgerna. Kan kanske vara uppskattat hoppas jag.

Ska se fall jag kan lägga ut nya bilder på mig också. kanske kan vara kul. Det är inte så lätt nu närman inte har vanliga datorn hemma och ska jag använda den andra får jag lätt ont i ryggen. Faan jag är sååå gammal!

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback