Idag.. åh vilken dag!

Idag vet jag inte vad jag ska säga.. eller om jag ska skratta eller gråta. Faan jag kan knappt böja benen, jag kan inte rätta ut vänster armen och det värker i nästan hela kroppen.  Men detta är det pris man får betala för att bli hunk.. eller nåt. Men det är inte roligt att vad man än gör så skakar både ben och armar. Jag kanske inte är gjord för sånt här helt enkelt!

Ikäll kommer mor min och hennes sambo på besök. Det ska bli fett nice! Jag har saknat mamma så klart som den lilla morsgris jag är och ska se till så hennes besök blir ypperligt på alla sätt!

efter jobbet idag ska jag till Simons skola för dom har disco där idag. Det ska bli kul å se hur det är där å va med han lite.Han är värsta mysgossen den där Simon!

Sen ska vi handla och sen kommer mor runt 00:30 inatt. det blir kul när man ska upp å jobba imorgon. Men men så är det ibland.

Over and out
Beng-a

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh va härligt stannar mamma över jul?

Har själv träningsvärk...imagen...men det är ofrivilgt ont...kallas att kräckas!

Fy va det är jobbigt...har fått behålla allt sen i går men magen känns som en atombomb kan närsom helst explodera hehe...

Vet inte hur jag ska hinna med allt till jul!

Kram Sofia

2007-12-19 @ 14:45:59
Postat av: Zandra

Du saknade ju ett ord....ser dock att du börjat ta efter dina stora förebilder i livet eller hur var det...tänker då på min bror med gäng...

Fett nice!!
*skrattar*
Det ska ju va SJUKT FETT NICE....*Ler*

Kramar till dig vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback