Första träningspasset.

Ja efter mycket ångest så befann jag mig till slut på en av Östersunds träningshak. Jag har aldrig och vet inte om jag någonsin kommer att bli nån som uppskattar träningens ädla konst. När jag steg in där så kände jag mig mest missplacerad... gick efter Eddie som en vilsen hund, flackandes med blicken orolig och alldeles ensam ben get i en värld full av upp pumpade monster eller vältränade fotomodeller.

Han visade väldigt pedagogiskt alla övningar och gick igenom och sa precis vad jag skulle göra... himla bra! men han tog bort en väldans massa kilon mellan mig och han.. iofs kan jag förstå det eftersom han tränat 10 år och jag 1 dag.  Men man vill gärna klara av mer än vad man gör. Jag har aldrig vart speciellt stark det vet jag. Det är en av alla dom downsides som finns med att tycka träning är bland det tråkigaste som finns.

Men jag hoppas detta är en vändpunkt. En nya tid som börjar för Beng-a en tid då jag kan komma att se bra ut till beach 2008. Jag har aldrig kunnat med att gå med baröverkropp. ytterligare en sak som alltid styrt hur jag är som person och som jag alltid skämts över.  


Missförstå mig rätt, jag vill se upp pumpad ut jag också och jag är GRYMT impad av Eddie och han är en av dom skönaste snubbar jag känner. Men jag skulle mer vilja vakna upp en dag å ha alla dom muskler som skulle vara precis lagom för mig. Inte allför stora men lagom.

Idag har jag grymt ont armarna på nåt konstigt sätt. Vi tränade ryggen igår men det är mest armarna jag har ont i? underligt... Idag blir det bröst vi ska träna och i morron är det sabbats dag. Tors armar och fredag axlar.... Gud va jag kommer vilja gräva ner mig på Lördag skulle jag tro!!

Livet är ibland inte rättvist men i sommar är det jag som är kung över beachen!! Hoppas jag!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grymt imponerad. Börja träna _innan_ jul...

Tack för receptet förresten. Men jag fick ingen "ingen aning". Sunkstället vi var på hade inte rätt grejer. Där fanns en stor stark eller en stor stark typ :(

2007-12-18 @ 11:41:47
Postat av: sofia

Gud va du är duktig!!

Åh så nu innan jul å allt!!
Själv ligger jag i vinterkräksjukan och orkar knappt andas:(

Ha det gött!!

2007-12-18 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback