Borås

Hej alla!

Just nu är jag i Borås, jag och min mamma har intagit middag och jag väntar på att Micke och jag tror hans tjej skulle följa med också å fika lite.

Det har vart en hård natt och jag fick iofs lite sömn men jag är stel typ överallt. Men man kan inte få allt. jag hade hoppats på att få ett eluttag så jag skulle kunna kolla på film på vägen men det va fet kört. Sen hoppades jag på att platsen bredvid mig skulle vara ledig.. det gick inte heller så bra. Men men man kan som sagt inte få allt som man säger. Men NÅT i allafall.

Kom fram till Borås 10,11 och bussen till Sandhult där min mor bor gick 12, YEHAA!! ensam, övergiven, vilse med djävulens packning fick jag sitta där jag satt för att vänta på att bussen skulle komma. Livet är surt ibland!

Men som sagt nu är jag framme å jag ä in´t bitter!

Fick precis ett samtal från en vän Sofia i Sthlm som sa att hon hade sett en bild av Jim Carrey å tydligen är vi ganska lik varandra. Jag har bett om bilden så när jag får den ska ni få se. Kanske kan det vara så att det är mitt hemliga kall... jag kanske ska vara body double för han. Coolt!
Men under tiden får jag vara underbetald statsanställd skulle jag tro.

Var nere å kollade på det jag trodde var resterna av den byggnaden jag gick i 1-3:an i och det var inte det minsta kvar av den. Typískt... så lätt är det för barndommen att försvinna.

här kommer lite bilder på Ella och kanske kanske är jag eller Linda med på någon oxå!

Dagens fråga: Vem är Ella mest lik?

    

image136

GOTT NYTT ÅR!!!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: linsilusen

Ja du vem hon är mest lik var lite svårt att se men att hon är söt som socker såg man lätt.
Kram...
Gott Nytt År

2007-12-30 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback