Besök från Umeå

Ja nu var även denna helgen till ända. Jag vet inte om jag gjort så himla mycket men jag har haft det väldigt trevligt!
Vi hade stor främmande av bekanta från Umeå, Det var fullt hus här kan man säga med 5 pers till så sammanlagt var vi 10 pers och Pär och Linda var här en hel del också.

I fredags tog vi det mest lugnt. Vi försökte kolla på en film men ingen orkade vara uppe tills den va klar. Vi gick iofs ut hårt med Sagan om konungens återkomst "Förlängda versionen" och ingen pallade vara uppe 4 timmar.

Lördag var vi uppe ganska tidigt och alla utom jag och Zandra gick till pulkabacken. Vi åkte tillCoop och Barnens hus för att in handla diverse prylar.

Sen vart det fika, åkande med 4-hjuling, snack, middag, tv-tittande, spritpimplande , kortspel och sedan sova runt 2. Himla trevligt faktiskt Pär som vanligt idag var han inte alls på topp för det räcker den stackarn kollar på en öl så blir han backis. Men han repade sig inpå eftermiddagen. Då åkte Umeå-borna hem och vi köpte pizza å bara slappa resten av den här dagen.

Himla nice!!

Så nu halvdöd som jag är ska jag gå å kojsa.

Höres
Bengan

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för en trevlig helg med en massa gemenskap och skratt....
Trevlig promenad med mycket snömulning blev det..*skrattar*
Kramar från familjen Nilsson

Postat av: Magda

Læs min blogg...

2007-12-03 @ 16:44:56
Postat av: sofia

Åka 4hjuling åh så skoj!!

/Sofia

2007-12-03 @ 21:09:03
Postat av: H-F

va !? har ni snö !? fusk...

2007-12-03 @ 23:19:32
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback