Åhh lyckans dag!

Njae inte vad gäller allt. Va på jobbet idag och det var inte allför upphetsande, så här i mellandagarna så var vi ganska underbemannade och ja det märktes kan man säga... dagen kändes som den aldrig tog slut. Men en dag kvar sen jävlar drar jag till morsan en vecka!! YEHAA!!

Köpte med pizza hem och märkte ganska snart efter jag kommit hem att Ella blivit ännu mer förkyld. stackarn är helt igensatt nu och snörvlar å hostar som aldrig förr.

Pär och ronja var förbi och hon å simpe lekte för fulla segel. dom trivs bra ihop dom två små.

Ringde mamma å kollade hur resan hem har gått och det hade vart lite incidenter men det hade ändå gått bra, märkligt det där att flygbolagen aldrig lär sig hur dom ska göra när handikappade åker med dom. Hur svårt kan det vara egentligen.

Ringde mamma ännu en gång lite senare och då var hon lite på lurven men det är bara roligt! jag tänkte jag skulle fråga mamma hur mycket dom hade tänkt lägga på bilbarnstol till Ella för vi har snackat om det innan, hon undrade vad den kostade och jag sa att den vi har sett ut kostar  2500kr. Hörde Kent i bakgrunden säga att det va bara att handla den så finns pengarna på kontot lite senare...  så nu ska vi iväg och handla den imorron. Faan va skönt!! det har hängt som ett mörkt moln över en det där med stolen. 2500 är inte små potatis och det tar en stund att få ihop men man vill ändå att hon ska ha det bästa.. så är det ju! Så mamma å Kent... TACK!!

Nää ska kolla färdigt på filmen jag börjat på å gå till kojs sen!

Ha det gott mina vänner
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

tackar för veckan som gick. mor likaså. men va såg ja, e ja petig. gillar bara inte t.ex. sill som smakar konserveringsmedel. varför köpa oprövat när man vet vad som e "gött". e bara jul en gång om året å då lägger ja hellre lite mer på maten än på klappar. nä dusch å i säng jobbar i helgen. välkommen på sönd. syns på månd.em. petige kent

2007-12-28 @ 19:50:22
Postat av: exquisite.se.nu

Trevlig blogg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback