Åh gode gud hjälp mig!!

Jag är som alla som känner mig inte det minsta religös av mig. Men idag efter träningen nu så vill jag inte finnas mer. Vi körde inte bröst utan ben.

Jag skulle köra hem idag efter träningen och hela benet skakade som man kopplar med. Faan va jobbigt. Jag kan inte böja nåt ben utan att det känns som om jag ska falla ihop. Och det bara timmar efter jag tränat. Tänk då imorron? varför GUD lät du mig göra detta?!

Jag har också efter mina 2 dagar på gymmet hamnat i nån ja jag vet inte. Men det är märkligt. Jag tror jag hamnat i en ny kategori av människor... eller rättare sagt hittat en ny grupp. Folk hejjar på en på träningsstället, dom snackar med en å ger en goda råd. Dom förstår att man är nybörjare och klankar inte ner på en utan visar hur man ska göra. Trots att Eddie va med.
Han känner iofs en hel del av dom så det kan bero på det men samtidigt är jag glad över att passa in. Man vill inte se vilsen å övergiven ut utan vara en del i detta gäng. Och jag kunde nog inte följt med en bättre snubbe än Eddie för det. Han är min tränings guru eller gud om man så vill.

Men mina ben kommer hata Eddie i morgon det vet jag. Jag kommer nog vara för upptagen med att ha ont för att bry mig.. men detta är mitt nya liv och ja det är bara att hänga på å se glad ut. En dag ska även jag klara av det dom stora grabbarna klarar.

Men det såg jävligt löjligt ut. Eddie la på 300 kg i benpressen, när det var Bengans tur va det 5 kg... alltså en 2,5 kilos på var sida... Eddie hade sex 25 kilos på var sida. nu ska man säga att denna tingest väger typ 30-35 kg utan vikter också så det var tungt... särskilt eftersom vi hade gjort flera övningar innan också... men löjligt det var det! rent bildligt talat alltså.

nog för idag... ska se fall jag tar mig ner för trappen nu eller om jag ska åka på skinkan ner...

Kram

BodyBuilder Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback