Konstiga tester!

Jag hittade på Saras blogg ett test som jag tänkte jag också får göra... eller jag vet inte om det är ett test men nåt man ska följa i allafall.. Här kommer den!

Instruktioner:
- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
I´ll Never stop - N Sync

2. Kommer du komma långt i livet?
Oh what a night - Four seasens

3. Hur ser dina vänner dig?
Sign your name - Vet ej vilka men kommer från not Love album

4. Kommer du gifta dig?
Inte ditt fel - Thomas Järvheden

5. Vad är ditt livs themesong?
Blinded - Beseech

6. Vad är ditt livs historia?
Stuck in the middle with you - Stealers Wheel

7. Hur är skolan för dig?
Bastards of Bodom - Children of Bodom

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Forgotten children - Tokio Hotel

9. Hur kommer imorgon vara?
Full time job - Grethen Wilson

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Sex & Candy - Marcy Playground

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Dont go - Starting Rock

12. Vilken sång beskriver dig bäst?

Cant help falling in love with you - UB40

13. Hur är det med ditt liv?

Retaliator - Scar symmetry

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Let´s take a ride - Justin Timberlake

15. Hur ser världen på dig?
You´re making me high - Toni Braxton


16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Enter Rain - Pain of salvation

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I need a house - Marie Serneholt

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The outlaw torn - Metallica


19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Do what you´re told - Sebastian Karlsson


20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
My Hero - Foo fighters

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
There must be an angel - Euryhmics


22. Kommer jag någonsin ha barn?
Destiny Calling - Melody club

23. Vad är några tips till mig?
Fuel - Metallica

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
ooh aah just a little bit - Gina G

25. Vad är min danssång?
I don´t wanna be - Gavin Petigrew

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... kan någon som känner mig vara snäll å säga fall detta stämmer? för jag har inte en aning! vissa delar kanske å en del är klockren!

Hahah roligt var det i allafall och jag har ca 1540 låtar på datorn å den valde ut dessa... märkligt värre.. Men som tur är för mig så kom det med nån med metallica. Annars hade jag blivit lite sne!

Idag har dagen inte kommit med så mycket. Var nere på stan å kollade lite kläder å ringer samt köpte mig ett nyt halsband. Vet inte vad det är men jag gillar halsband av alla de slag nu för tiden, dock mest sådana som ser ut som en tand typ... Har en både i sten, plats å nu stål. Men jag gillar det... underligt... men ganska nice.
Fick hem ett par nya adidas bralls idag med å hör å häpna men Small passade? ja vad säger man.. trodde faktiskt aldrig det, tänkte att dom skulle vara lite korta i benen men icke...

Fick reda på ett tag sedan att Johanna nu är i Philly... Himla roligt att det verkar gå bra å jag önskar dom all lycka till på färden in the big USA. Såg faktiskt dom på tv idag. Dom är tydligen den första amatör gospelkören från Sweden som åker till USA så dom kanske blir mega känd... vad vet man?! allt jag vet är att dom är HIMLA bra å trevliga allihopa. Man har ju träffat på dom några gånger nu.

Nu ska jag hämta Lindas mobil i bilen för den glömde jag ju där så klart. Sen ska jag se ett avsnitt av 24 som jag spelat in sen är det läggdags för imorron är det dop!

Kram
Bengan


Kommentarer
Postat av: Suss

men satan! Jag skulle ju också se dem på TV men har totalt glömt bort det! *arg*
Undrar om klippet går att hitta på tv4.se?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback