En dag full av allt eller ingenting alls...

Sitter på jobbet just nu, vet inte riktigt hur den här dagen ska börja eller sluta. Men det verkar halvlovande. Det regnar ute men är ganska vart. Tiden går fast dock sakta. Jag mår ganska prima idag vädret till trots.

Jag ska idag hinna med att gå på bio med yngsta sonen och sambon, tänkte vi skulle se nya Harry Potter. Skall även efter jag slutat 16:30 hinna med att hämta biljetterna och hem å äta, hämta simpe, lämna Ella hos barnvakten för att vara tillbaka i stan till 18 när bion börjar.
Ska efter bion som slutar 20:25 eller nåt hinna till Stationen och vinka av Johanna som åker till Atlanta idag. Sen så skulle jag helst vilja vara hemma till 21 då en miniserie jag började kolla på fortsätter. vet inte hur jag ska hinna allt men det löser sig. det gör det alltid... konstigt nog!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback