Dopet!

Ja nu var dopet över.. inte för att det var dunder jobbigt men lite jobbigt har det vart runt om. Inte nog med att det bott 9 extra pers här utan vi utfodrade 22 st i Lördags också. Vi är ju inte direkt vana vid att det går åt så mycket mat här längre men i Lördags morse fick vi snabbt erfara att vi hade alldeles för lite mat hemma, det gick åt 1,5 limpor till frulle bara?? det 'är vi icke vana vid. Så affären nästa!

Johanna... så fantastisk röst hon har!! hon sjöng så fina låtar och jag är verkligen glad för att hon ville sjunga på dopet!! TACK så jätte mycket Johanna!! Jag kan säga att väldigt många har berömt dig för din sång och jag tror nog att du ev får ett par uppdrag längre fram från personer som var där!

Helgen för övrigt har vart ganska så jobbig. Jag måste ju liksom vara på alerten hela tiden fall någon av dom som bor här vill ha nåt eller så. Inte för att jag egentligen behöver det utan mer för att jag är n väldigt bra värd... hahaha

Vad jag vet just nu så kommer jag slappa i morron och åka till Trondheim på Tisdag. Men jag kommer uppdatera så fort jag vet nåt...

Bilder från dopet kommer nu.

             

  

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är utmanad :-)

Postat av: Augustcelebrity

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-10-28 @ 12:39:18
URL: http://www.augustcelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback