Trevligt besök, 24 å Prison break

Ja dagen visade sig inte alls bli som jag hade tänkt, mest möten på jobbet, vilket är fruktansvärt härligt!!
Sen skulle jag ner till Qudaför att se om det fanns något jag kunde köpa för mitt presentkort jag vunnit. Fanns massa kläder men till svindyra priser! dom var ganska trevliga dom som hade stället men det var inte riktigt min still i kläder eller plånbok. Men jag hittade efter mycket om å men en T-shirt för en 5 hunka. Jag tycker det är lite över pris, men det är klart att om kvallen är bra så kan det ju vara värt det. Ganska snygg var den ju i allafall.

Sen vart det lite besök, av Magda... himla mysig å go tjej det där! vi hade det faktiskt himla trevligt å det blev inte så mycket tittande på serierna som jag brukar följa. Men det gör det samma! hellre trevligt sällskap än tv säger jag!

annars så har jag en ganska härlig känsla i kroppen just nu, kanske är det vår känslorna som bubblar i en eller så är det nåt annat. Man kan ju aldrig så noga veta med det där. Och jag är den person som är sämst av alla att veta vad jag har för nåt. Själv kännedomen är helt värdelös hos mig. Men jag verkar trivas ändå! Jag har inte den blekaste aning om jag har ett blodsockerfall eller vad det nu kan vara. Det kan ju vara så att jag helt enkelt inte bryr mig, vad gör det för skillnad om hundra år liksom? jag vet inte... och ingen annan heller tror jag.

Denna dagen ska jag åter till min goda vän Johan. Härlig lite kufisk gosse det där!! ska bli nice som alltid!!

Har även bokat upp sista April då jag ska med Magda på Survival, inte riktigt mitt place att gå till men man ska ju vidga sina vyer har jag hört. Och jag har ju Magda med mig som backup om det skulle krisa sig, får nog hålla mig till henne tror jag för Bikers är hårdföra typer som ingen borde umgås med... hahaha

För övrigt så börjar nu ångesten krypa på mig inför vad jag har gett mig in på nästa helg. Jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska snacka om riktigt men det ger sig. tänkte sätta mig med det där i morron ordentligt! så det blir så bra det bara kan!

Ha det got alla vänner!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Saris

Klart vi ska fika... Ska bara åka upp till Vemdalen i helgen och vara bedrövlig ;-) Sen ska jag ladda telefonen så snart jag får pengar, så får vi höras då... Ha det bra, Bengan... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback