Möte i Sthlm och härligt väder!

Jag gör som vanligt och samlar ihop et par dagar nu när jag inte vart i närheten av någon dator. 

Onsdag morgon, jag tänkte att detta kommer ICKE gå väl. Det blåste så det var inte klokt i denna staden då. Man vart lite orolig för at det faktiskt inte skulle bli någon resa till Sthlm. Skulle planen lyfta överhuvudtaget i storm?

Planet var dessutom 30 min sen vilket aldrig är ett bra tecken. När vi sedan gick ut till planet så blåste det nåt fruktansvärt. Fick stå ett litet tag å vänta på trappan upp till planet och det var så jag trodde jag skulle blåsa bort. Men allt gick väl, lite skumpig resa men helt ok ändå.  

Vi kom fram till Sthlm och allt vart frid å fröjd. Taxin kom och det var helvete vad dom kör, man har ju sett det förut men det var ett tag sedan och man är inte direkt van vid förfarandet dom har där. Dom kör som stollar! Men dom vet vad dom gör på något konstigt sätt.  
Men vi var ju sen till mötet så klart med ca 30 min men det var OK ändå. Satt sedan i möte fram till kl 19:30, efter det så hade vi lite samkväm med god buffé och trevligt sällskap.

Jag å Tommy gick efter det ner till hotellet och tog någon drink å hade det allmänt trevligt. 

Det hade kunnat sluta i ren katastrof på hotellet för Stockholms tjejer är INTE roliga! För vuxna 4 åringar! Huvva. T om om dom jobbar i en reception så är dom snorkiga!! Jävla pack! Nu ska jag inte dra alla över en kam, jag kan bara ha haft otur men det kändes inget vidare! Uch. 

Dagen efter var det hotell frulle i vanlig ordning, och som vanligt fanns det så mycket att välja på så man hade ingen aning om vad faan man skulle välja. Det fanns hur mycket som helst att välja på.. Huvva vilket ångest! 

Och som brukligt är så hade vi en masa föreläsningar denna dagen för att ja avsluta den med ett härligt fika! Jag ska inte gå in på detaljer kring vad det handlade om för det gör säkert ingen glad men trevligt hade vi det!  

Det var ett underbart Sthlm som visade sig för oss på Onsdagen, det blåste lite grann men det var ljumna vindar och soligt å fint. Man hade ärligt talat ingen större lust att vara inne alls utan ta vara på det fina vädret. Tyvärr gick dt inte men så är det.  

Köpte även en ny parfym på Arlanda. Boss Selection! Har vart ute efter just denna ett längre tag och nu hittade jag det för ett löjligt bra pris! Så det var bara att slå till. Taxfree är härligt!!! 

Ja det är väl det som har hänt i livet just nu? annars glider man mest runt å tar det piano för tillfället. Ganska skönt det med.  

Trevlig helg!!
Bengan

Kommentarer
Postat av: Syvermai

Very well done. I enjoyed the site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback