Mark Twain och äppelkaka

Fredagen flöt förbi ganska snabbt och den avslutades hos ett par vänner Pär & Linda, Med härlig äppelkaka och Så ska det låta. Hade också tvättstugan så det vart lite kort men ändå...

Lördagen började med att ta det ganska lugnt för att sen åka ner till stan och lämna Simon med sin mamma och sedan direkt gå på lunch med Johanna & Janne samt Saga-lii. Mycket trevligt!! Efter det åkte vi hem för att vila innan middag hos Ingela som jag hjälpte till att göra. Blev en Thai gryta med räkor som var mycket gott. Och herre jösses vilket trevligt sällskap!! Ingelas syster och bror var där samt några kompisar till henne och en del som också opererat sig som vi. alla var på topp och det var en underbar afton! som det alltid är med det jänget!

Söndag var jag och Linda nere på stan å småhandlade lite och fikade, å mitt i fika kön kom en gammal polare som jag inte sett på 1 år så det var himla roligt och trevligt!!

Annars ikväll lär det inte hända allt för myket var ute i vimmlet igen i lördags å bilden kommer finnas här nedan!!! man är faan kung på å va med på vimmelbilder nu för tiden. Tjejerna som är med är Lisa och Ingelas lillasyster Ann  Fruktansvärt trevliga tjejer!!

image22

Ha det gott tills nästa gång!

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback