Påsken Fest eller helvete?

Jag har inte alls vart hemma under påsken! Jag vet inte vad det är med påsken men på nåt vis kändes det som om hela sverige ville göra som jag. Ingen vill vara hemma.
men i allafall Jag å sambon åkte till hennes mormor I vagnhärad, med oss hade vi Simpe limpe som var måttligt road över att sitta på ett tåg i 6 timmar. Men för att vara 6 år tycker jag han var perfekt! han tjatade knappt alls...anledningen till detkan vara att det fanns uttag till den bärbara datorn så han kunde få se på film. På vägen hem fanns inte denna lyx. Inte heller fanns lyxen till att få ha det lite tyst. Men vi hade det ganska trvligt ändå. Förutom att Simpe på nåt vis blev 80 å hade prostata problem. han sprang på dass säkert 10 ggr timmen.
Lindas mormor å familj i all ära. Dom är hur snälla å trevliga som helst men höjdpunkten av min påsk måste ha vart att träffa bror! Det var inte igår vi gjorde det. Faktiskt exakt 2 år sedan var vi å hälsade på han. Det känns faktiskt ganska jobbigt att inte ses men vi har ju inte växt upp ihop å så men ändå!
jag har lovat mig själv alltför många gånger att skärpa mig å höra av mig oftare. men denna gången hoppas jag verkligen att det ska bli så.
Simpe frågade hela tiden på vägen dit om brorsan var hans morfar eller farfar. Näe farbror sa jag. sen när vi var där kallade han han inte för annat än farbror hela dan. hahah roligt värre.
tror inte bror va med på hur fäst simpe skulle bli vid han.  Men roligt var det!
Annars har påsken bara varit lugn. Och det var mycke mindre snö i Sthlm och det var mycket mindre snö hemma efter jag kommit hem oxå. fantastiskt!

ja det var min påsk det!

Kommentarer
Postat av: Josef

Å nu är det snart påsk igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback