Trött & Less...

Ja som ni märkt så är jag en flitig uppdaterare på bloggen :)

Men just för tillfället är jag ganska less på å skriva här. Kanske kommer det tillbaka men just nu pausar jag nog en stund. Vet inte vad jag ska skriva heller. Händer inte så mycket i mitt liv just nu utan alla dagar ser likadana ut.
Skulle vara trist att bara kopiera allt...

Men idag åkte Linda med Ella till Momma å hälsar på å återkommer på Onsdag så nu har jag lite kvalitetstid för mig själv :)

Känner mig rastlös idag... märkligt.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

hej där uppe i kylan. flytta till miami så får du värme så de räcker å blir över. hade varmt å skönt men molnigt å lite regn så bränd blev man inte. bara lite tjockare av allt go mat. jobbigt flyg men sov så de gick bra ändå. krama solstrålen å hälsa runt som vanligt. kent i soligt svenljunga +12 gr brrr va kallt

2009-10-08 @ 12:07:44
Postat av: Stefan Falkelind

Men Bengan du har visst något att berätta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback