Snart Måndag igen

Helgen har vart ganska lugn faktiskt. Har tagit det lugnt mesta dels av tiden och var hemma med Ella i Fredags. Det gick helt ok!

Var också över en sväng till Pär & Linda, fick ett par tre groggar å lullade sedan hemåt i ganska lugn takt.

Lördag kom Simon och vi försökte väl få igång Ella så gott det gick... Lite blandat resultat på det men det gick ändå rätt bra. Senare på kvällen var jag chafför åt Pär & Linda som sedan bjöd på grogg så vid 02:30 kom jag i säng. Men vi hade himla trevligt!

Idag så var Ella på ett strålande humör och vi var ute i hennes sandlåda ¨lekte lite å kanske har hon fått en ny kompis hos grannen om vi har tur :)
Och även denna dag var jag hos Pär & co som bjöd på blåbärspaj minsann som var hur god som helst!

Men snart blir det kojsa för denna helgen och kanske kommer jag återgå till jobbet. Vi trodde Ella skulle va ganska bra eftersom det gått bra idag men nu på kvällen verkar det sämre. Får hoppas hon repar sig snabbt!

Har även hittat en ny vän i Sthlm som heter Ulrika. Mycket trevlig tjej som gjort samma operation som jag. Det var himla kul!

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback