Ny idol




Denna gigant har nu funnit sin plats i mitt hjärta av någon anledning. Han går från klarhet till klarhet och jag HATADE verkligen Let´s dance innan men efter att jag sett Magnus där en gång så var jag liksom tvungen att se hur det skulle gå. Å nu måste jag följa han till slutet.

Det är inte bara det att han är stor som ett as han verkar vara grymt ödmjuk också. Så idag blir det nog att rösta lite!!

Innan idag har jag och Linda samt Ella fikat med Tina och Ulf på favvo haket Pause. Mycket gott och mycket trevligt!

Efter det var vi en sväng på Clas O och inhandlade ett dammsugarmunstycke eftersom vårat gått sönder?! kanske dammsuger man för ofta eller för våldsamt vad vet jag.

Nää snart dansar Magnus så nu måste jag kila....

Trevlig helg mina vänner!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är verkligen en GIGANT bland GIGANTER! Håller också lite på honom, men i smyg. Annars blir nog min arbetskamrat Ivar lite sur (Laila är ju hans dotter, as you know) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback