Helt borta!

Jag har inte varit mig själv i det sista, jag är dåsig och har svårt att skriva på datorn till å med. Bara på den föregående raden hade jag skrivit fel ca 5 ggr.

Jag pendlar mellan att ha 37,8-38,8 i feber hela dagarna och har ganska svårt för att sova när kl börjar närma sig 5.

Inatt drömde jag så himla konstiga saker också och pratade med Linda om det efter jag vaknat. Men en dröm va tydligen sann. Jag drömde att jag hörde en jävla smäll och vaknade av den.
Men tydligen var det så för Linda sa att v satt oss upp samtidigt och undrat vad det va?! skumt!

Idag har jag läckt sårvätska hela morgonen och det verkar inte ta slut. Jävla skit!!

Linda är hemma å Vabbar med Ella idag som har 38, något i feber... stackarn! just nu sover hon som en stock i soffan.

Ta hand om er där ute och trevlig helg!

Mike ett speciellt GRATTIS till dig och Lili!! Vill du ha råd eller har funderingar så hör av dig... för ungar det kan jag. Hahah
och det kanske är dags att byta ut Gollum nu va?

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Micke

hello, hehe ok då får du en ny då. Tanken kom upp då jag kom på när du gick i lågstadiet och käkade lasagne så du spydde tokmkt efteråt ;-)

2009-03-13 @ 15:54:07
Postat av: Anna

Krya på dig, och hör av dig när du har tid och ork att träffas. Kramisar

2009-03-13 @ 19:37:52
Postat av: kent

hua, låter int gött, har dom sagt nåt hos läkarn? hos solstrålen blir kvitt febern så hon kan rusa som vanligt snart, men ja du har ju erfarenhet av barn eller hur vade? haha. de va rolit å höra att de blir smått i framtiden, nä int du igen kork på nu mera för dej. kanske blir nåt grillat i sensommar så man får se ett nytt underverk, ha de gött gör som vanligt med hälsn, å så ta hand om varann kent i ett grått skene

2009-03-14 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback