Ett år äldre...

Konstigt nog känns det ingen skillnad, aldrig hade jag kunnat tro att man skulle känna sig så här ung när man är 33. Undrar just hur det känns när man är 40?

Jag har fått en fin samling presenter som blommor, extern hårddisk och lite pengar. Inte alls dumt!
Nåt annat jag fått är sjukt mycket Grattis hälsningar och det tackar man så klart för! roligt att man blir ihåg kommen!

Så TACK ALLIHOPA!!! och förlåt för att jag inte hunnit svara på alla SMS!

En liten bild på blommorna som kom igår från Mamma & Kent



Sen en liten bonusbild på Ella när hon slickar av vispen... så klart älskar hon maräng? Vem kunde tro det??



Ha de gott alla vänner!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

den goingen, får man slicka henne på näsan om man ska hänga mä på grädden? ella gräddnos blir de hädanefter. dom såg sjysta ut, tänk då på 35-årsblommorna eller 40, men då måste du fylla på sommarn för dom får inte plats inne hos er nu. krama ella gräddnos å hälsa runt som vanligt. kent

2009-03-19 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback