Tiden går...

Ja så är det, man har alltid för lite tid när man behöver det som mest. Jag har tänkt lägga ut bilder sen semestern ett bra tag nu och det har gått så där. Men nu kommer lite bilder i allafall...


Andra semester dagen hos broder i Eskilstuna, det var jävligt varmt med ca 33 grader i skuggan! då kunde man hålla sig för skratt :)

   
Vi stannade till någonstans runt Gränna å köpte Kaffe å glass. Ella tog även en liten lekstund. Fast här regnade det :( inte så roligt men hellre det än stekas ihjäl i bilen.


Vi var även på Liseberg så klart där Ella så klart skulle åka...



Farfarsbilar.. hon ville inte kliva av så det blev ett himla liv men det gick snabbt över när hon såg...

Lisebergs kaninen, men hon va inte så talför helt plötsligt, men det slutade....

Att dom blev vänner ialla fall. Tur är väl det, man kan ju inte va ovän med ett gosedjur :)


Vi var även i Apelviken och solade och badade lite. Dagen innan hade vi vart på Ullared men nån mådde inte så bra så vi var där igen på söndagen å tv-team var också där...

Ska tydligen bli som färjan fast om Gekås? va vet man vad som händer bakom kulisserna där??


Vi var även och hälsade på faster Amine, det tyckte Ella var hur roligt som helst!


Jag vet inte vad Sofi tyckte, men så här såg hon ut :) Den här bilden lär jag få skit för att jag lägger ut... Eller hur Sofi!


Sen var vi hemma hos Mike & Lili och Mike var en utomordentlig lekfarbror!


Å Lili var perfekt att kramas med!


Å Jonas att mysas med! Hon var med Jonas hela kvällen tror jag... Det var roligt att se. Hon har aldrig vart så innan så han hade nog allt nåt speciellt.


Ett par Torsdagkvällar hann vi också med å denna dagen var det Melody club. fast detta är inte dom utan min mor med assistenter.


Å sista bilden är på Ella, Farmor å Stoffe

Detta var semestern i korthet kan man säga.... Håll till godo.

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Sofi & Raffa

Nää mitt kort är jag inte allt för nöjd med. Du måste ha något bättre...

Jag trodde det var Torsdagar som gällde i Borås på sommaren och inte Tisdagar????



Kram kram (kul att se lite bilder i alla fall)

2009-07-28 @ 09:05:21
Postat av: Anonym

Jaha har du tagit bort min förra komentar...Taskigt. Du har hunnit med det och rätta felen jag påpekade min inte redigerat mitt kort... GGGrrrrrrrr

2009-07-28 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback