Typiskt!

Detta året började inte som jag hade tänkt mig.

Syrran och Raffa var här igår och Kent hade gjort värsta nyårs middagen med Förätt av allt möjligt konstigt. Det var rostat bröd, salami, inlagda champinjoner, pickles, feta ost och massa annat. Till varmrätt var det potatis med fransyska och en riktigt god sås. och efterrätt Flarn con nata. Eller som det heter här.. Brylépudding.

Raffa var taskig i magen igår och spydde i morse. Vi trodde alla att vi klarat oss men ICKE! Ella är det som har åkt på magsjuka verkar det som. Får intebehålla någonting och har idag spytt ner Sängen och Linda 3 ggr. Nu låter det som att jag inte har haft hand om henne alls men det har jag. Jag hade bara turen att hon inte gjorde det under tiden hon va hos mig.

Just nu ligger hon och sover så vi får se hur länge det håller. Hoppas det går över fort för hon är verkligen dålig.

Det konstigaste är att ingen annan av oss har känt av nåt.

Kram
Bengan - Frisk än så länge.

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Huvaligen! Hoppas du håller dig frisk! Magsjuka är fasen inte att leka med :S Kram och gott nytt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback