Märklig idé

Fråga mig inte hur jag har fått den men jag har i allafall varit och hämtat ansökningspapper idag.

Nu ska Bengan studera! Jajjemen, Det har tagit tid att komma fram till detta för jag är helt övertygad om att jag är helt obegåvad. Alltså inte när det gäller vanliga grejer men studerande grejer som adverb å pronomen å sån skit har aldrig riktigt legat för mig att kunna. Och helt ärligt vet jag inte vad man ska med den kunskapen till heller. Spelar roll anser jag men inte dom som vill anställa. Man måste ha papper på skit som ingen jävel kommer ihåg i allafall. Underligt men sant.

Så nu ska minsann hjärnan friteras på ett sällan skådat slag. Mest troligt början på 50 % redan nästa måndag. Det ni!

Idag ringde Johanna mig i vild panik nästan och ville jag skulle köpa häftkuddar och lämna dessa på sjukhuset. Fråga mig inte vad det ska vara till för så långt vet jag inte. jag tror det är till Vitfebruari men det är endast en vild gissning.

Men jag har gjort det nu i allafall och allt verkar frid och fröjd!

Efter detta åkte jag och Ella till mitt jobb som hade Afterwork och umgick tills Linda slutade å då hämtade vi upp henne och åkte hem. Slö kollade på datan och Let´s dance. Linda lade sig vid 22 kanske och jag har kollat på en film nu och kl är 01:30. Alltså en helt vanlig dag här hemma kan man säga.
Bengan vaken - Linda sover. hahah

Men nu ska jag också i säng faktiskt!

Sov gott alla monsterdiggare!

Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster och Raffa......

Ja jag tycker det är bra ide att börja plugga... Det hade jag med velat göra om jag bara visste vad man skulle plugga så.. Ha det bäst massa kramar...

2009-01-17 @ 14:11:21
Postat av: Jonsy

Men gud vad kul - vad ska du plugga?! tell me ALL! Jättebra initiativ. Och du, att börja plugg på högskola innebär ju inte automatiskt att du måste läsa grammatik :D Välj något som du känner dig intresserad av :) OCH TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN I FREDAGS. Har satt över cash till dig. Du är bäst!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback