Borta...

Nu har jag försvunnit härifrån igen? visst är jag konstig!

Men ibland händer inte så mycket och hellre skriva inget än en massa skit. Ibland kan jag ha värsta scenariot i skallen som jag vill skriva ut, men oftast då sitter jag på bussen, är på jobbet, handlar på Willys eller gör nåt annat kul.

Det har som sagt inte hänt så mycket mer än att Linda å Ella har åkt till svärmor och kommer hem Tors-Fre. Ganska skönt att kunna lägga mig i soffan när jag kommer hem å bara vara. Inte ofta det händer!

Mamma har åkt till Danderyd i Söndags för att prova ut en ny track. Ska tydligen vara bra på det där. Jag vet inte alls jag men det får man anta.

Det har börjat vandra en känsla i kroppen nu också. en märklig känsla som man inte känner så ofta nu för tiden. Jag har börjat längta.. längta till sommar, bad, värme, grilla, morfin, gräsdoft, altanen, cykla, brännboll....

Ja vårkänslor redan? gud va konstigt?

Men saken är den att denna våren/Sommaren kommer gå till historien som den bästa någonsin!
Jag kommer att för första gången i hela mitt liv kunna gå på badhuset eller stranden utan att skämmas!!

Jag kom på det för nån timme sen att jag kan ju snart åka å bada med barna! vilken härlig känsla som spred sig i kroppen då. Och den kommer jag ta tillvara på. Jag tror inte att det bara kommer vara så att ta av sig men lättare hoppas jag i allafall.

Ha de
Kram
Bengan - Badar´n


Kommentarer
Postat av: Nettan

Morfin?? Låter oroväckande det där.... ;-)

Postat av: Virre

Hmmm vårkänslor nu?? Ja nog e du bra konstig men det nog därför vi kommer så bra överens ;-)

Förstår att du längtar, vi får åka till Forsaån i sommar =)

Kram på du

2009-01-29 @ 17:28:39
URL: http://lusegris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback