Värsta farhågan....

För en vecka sedan tänkte jag att det värsta som kan hända nu är att jag blir sjuk. Det hade vart just typiskt om jag får operationen när det är tänkt så ligger man nästan i koma av feber.
Men jag ligger ICKE i koma men jag har ont i halsen, marginellt med feber och hosta. Allt detta ska BORT tills nästa vecka så jag går just nu på olika kurer för att bli av med faan skapet.

Jag tror inte det är någon fara men man oroar sig alltid lite för mycket på nåt vis.

I helgen har det kommit strax över halvmetern medsnö så det finns ganska mycket sånt att ta av om någon vill ha?

Berget på våran gård här ute är nu strax över 2meter högt med snö....

Det känns lite som när man var liten i Stor byn Sandhult. Där fanns det alltid gott om snö för 25 år sedan ungefär lika mycket som här nu.




Här kommer också en bild på Ella när hon är ny badad och en på Sebastian och Simon på Espresso House i Borås.





Nu ska jag sitta här i min ensamhet och vänta på att Linda ska komma hem så jag får lite sällskap i 30 min innan hon lägger sig... Hahhah

Kram
Bengan - Bitter... Näää ja ä ínt bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback