Snabbt hemma

Om man skulle tro det jag trodde så skulle jag vara kvar på sjukan nu. Men jag hade en underbar tur när jag kom dit och fick ett eget rum.
Tyvärr varade inte lyckan längre än till igår. Så istället för att dela rum med en gammal farbror som pratade med sig själv å stånkade så valde jag att åka hem.

Naturligtvis hade jag inte gjort det om jag vetat att jag inte skulle klarat det men det har gått skitbra! Bättre än vad jag har trott. Sen operationen har jag tagit smärtstillande 2 ggr. En gång i förrgår för att se om spänningen i såret släppte och igår för att förebygga att kunna röra mig lite mer på vägen hem.
Tradolan kan verkligen göra huvudet såsigt alltså. Så jag tror jag lägger ner det för gott faktiskt.

Det enda jag har problem med annars är att jag inte är så snabb, det dra hela tiden lite granna i såret och jag kan inte riktigt sova. inatt sov jag kanske mellan 23-04 sen vaknade jag å somnade om flera gånger. Lite jobbigt. Å då har jag ändå tagit sömntabletter.

Men på det hela taget kan jag inte säga att det är så himla farligt. Har inte alls så ont jag trodde jag skulle ha och jag har inga svåra problem med nåt.

Klart att man ska ha lite ont och det vore väl faan om man inte hade det. Nu ska jag bara vänta å se hur sluresultatet blev. Ska på återbesök till läkaren på Onsdag den 25:e

Hon hade tydligen vart lite nervös läkaren för mig efter operationen för när dom skulle sy ihop mig hade det tagit över en timme för att få mig sluta blöda, men till slut så.

Idag väntar jag besök av Johanna och Janne. Ska bli skitkul för jag har inte sett dom på länge.

och Virre ska ringa medans AC/DC spelar Thunderstruck på konserten ikväll... kan en dag bli bättre?

Kram
Bengan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback