Skit!

Det känns lite som att jag mest skriver om saker som inte är bra... och så kanske det är. Dom bra sakerna glömmer man gärna bort medans dom dåliga besudlar ens sinne till den grad att det är det enda som finns där och man känner sig som en bitter jävel.

Men den här gången kan jag anse mig som att jag har all anledning att vara bitter!

Operationskoordinatorn Birgitta ringde i Fredags och meddelande att det mest troligt inteblir någon operation den 19:e för mig. Det var ett barn som hade förtur som skulle få min plats om jag har otur. Vilket jag så klart kommer ha! Iallafall är det bäst att tänka så tills gåsen flygit över huset.

En annan rolig händelse var att Ella kräktes ca 7-8 ggr i natt, vilket då gör att jag kommer vara hemma å vabba igen då... Faan dessa ungar va :)

Nu verkar det inte vara nåt fel på henne men vi får väl vänta å se. Kanke är lugnet före kräkstormen?

Jag såg en sväng av Benjamin Butons bla bla bla Den va inte helt fel hittills. Det är ingen action direkt men gillar man filmer som går trögt men ändå har ett budskap så tror jag man gillar den.

Jo ang Morfin i förra inlägget så snackade vi om det på jobbet att det är så härligt vid operationer att man blir hög som en giraff av morfinet så därför längtade jag till det helt enkelt! ibland förstår jag dom som blir beroende av det där... inte för at jag skulle bli det men när man får det så där ibland så ja härlig känsla...

Var hos Pär igår också... vi tog ett par tre ingen aning och tyckte livet va ganska bra ändå... fast härligast hade det vart om det bara small till så var det dagen efter å man inte riktigt visste hur man kom dit eller vilken väg.. Men å andra sidan med tanke på vad som hände Ella i natt är jag ganska glad för at det inte inträffade...

Ha de
Bengan - Vabbar´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback