Gud va jag är less....



Så här ser det nästan ut minst en gång om dagen på min tallrik den senaste veckan. Jag kan inte med ord beskriva hur less jag är på Blodpudding just nu. Men OM det nu är så att jag kommer få operationen på Torsdag så kommer jag inte att gnälla. Men just nu vet jag inte hur det ser ut.

Appropå det så är jag otroligt nervös för det här nu. Tänk om jag inte kommit upp tillräckligt i blodvärde? Tänk om det inte blir nåt? Vad gör jag då? Hur less å besviken är inte jag då?

Men man ska tänka positivt och det gör jag också! i allafall oftast. Men det finns ändå en gnagande känsla inom mig om att det kanske inte kommer gå så bra.

Det som är bra är att vid den här tiden i morgon så vet jag om det blir nåt eller inte och jag kommer skriva in det här så fort jag hinner eller orkar. Skulle tro att ju längre tid det tar desto osäkrare att jag fick den.

Helgen var mycket trevlig måste jag säga!  Pär, Ronja, Svärmor, jag och Ella var på storsjön och grillade på Lördag förmiddag. Otroligt bra väder och trevligt sällskap!

På kvällen var jag å Linda hos Anna på partaj eftersom hon fyllde år. Mycket trevligt!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du kanske kan dricka liote Blutsaft oxå..., det är ju bra men förj-kla äckligt!

2009-02-16 @ 11:01:34
Postat av: kent

nu jäv..r håller alla i byhålan både tummar å stortår i kors så op:en blir av, stå på dej å deppa inte om de blir avslag, då vet du att nästa gång så e du bättre förberedd å har blodvärde som heter duga.. krama solstrålen å hälsa runt fr. kent som sitter i gröna rummet

2009-02-16 @ 20:26:47
Postat av: Virre

Håller tummar & tår för dej vännen. Vet hur gärna du vill det här, men som Kent sa, blir det inte av så har du ju alla förutsättningar att förbereda dej ordentligt nästa gång.

Kram från mej & Nova


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback