Same same..

Dagarna går å vi med dom som det heter. Jag har inte haft just något rolgt att berätta. Det är klart på altanen nu sen en tid tillbaka så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i?!

Idag fick jag lite utlopp för mitt byggarsinne när jag hjälpte Reidar på Rödön med att va en liten liten del i hans syllstocksobyte. Idag var det dags att tvinga in väggarna som åkte ut när han lyfte upp Fjöse.
Jag har en länk till hans blogg på sidan här men för er som inte gillar att leta kommer en här också.
fjose.blogg.se

Men det bästa måste ha vart Zandras paj med Äpple,blåbär och jordgubbar! Sällan har jag smakat en mumsbit så god som denna! Heja Zandra!

Så nu ska jag och Linda lägga Ella och sedan kolla på Män som hatar kvinnor. Ska tydligen vara rätt hyvens har jag hört. Men va vet man :)

Ha de
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback