Helg!

Idag så tar jag helg för denna gången, livet kanske ser lite ljusare ut om jag inte har en massa krav hängade över mig i en dag extra :)

Imorgon hade jag hoppats att jag skulle få sovmorgon men LInda börjar jobba kl 6 istället för 10 så det ser mörkt ut. Inte för att Ella är så himla jobbig men skönt om man kunde sova en extra timme eller så.

Igår hämtade Linda och Ella mig på jobbet och vi åkte med ilfart till COOP, Ella har börjat bli riktigt riktigt jobbig nu med att inte vilja åka bil. Så nu gäller det att visa henne att hon bestämmer inte och kommer aldrig att göra det! Så det så!

Precis innan vi var hemma så ringde Pär, bara det är ett smått mirakel för han har verkligen aldrig med sin mobil. Men nu stog han utanför oss hemma och väntade. Inte så illa dels ringde han precis när vi åkte in på plan och han hade till å med fikabröd med sig! Himla sjysst!

Efter Pär & Ronja gått åkte jag en sväng till ett möte Johanna rekommenderade och sedan till Röda Korset. Det var nästan ett år sedan jag var där sist men det kändes som förra veckan. Himla sköna snubbar där! Och en hel del nya och det är alltid kul.

Ikväll vet jag inte vad som händer, simpe är hemma och vi skulle visst vara barnvakt åt Ronja ett tag också.

Hade
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback