Faan va du man är!

Finns det någon som vill ha en bättre begagnad cykel?

Idag tog jag fanskapet till jobbet och trode ärligt efter 200 meter att jag skulle få en hjärtinfarkt! att jag hade dålig kondis visste jag men så här jävla illa... oj oj oj.

Men om det som sagt är någon som vill ha skiten så säg till :) Men säg inget till Linda, är skiten borta kan man inte cykla helt enkelt. :P




Imorgon ska vi ner till stan och kika lite. Ibland måste man dit å kolla till det hela. Är väl nere i centrum av stan ca varannan månad annars skulle jag tro. Inte så himla upphetsande direkt. Man har sett det förr...

Idag fick jag bamsekram av Ella när jag hämtade henne på dagis. Mycket trevligt!!

Nu är min kropp så sliten å uttröttad att jag kommer stupa i säng om 5 min, så vi höres helt enkelt!

Vad som hänt med blogg helvetet förresten vet jag inte. Jävla skitblogg ställe skulle jag tro!

Ha de
Bengan

Kommentarer
Postat av: Mike

Bra med motion, det kommer du märka när du cyklat ett tag, inte direkt ;)

2009-04-28 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback