Ella Bella Fikonstruts

Lilla söta rara Ella har vart lite hängig i det sista och det med all rätt. I Tisdags när jag hämtade henne från dagis började allt. Hon hade 38,5 i feber och kräktes som en galning på kvällen.

Iförrgår hade hon över 40 i feber och igår fick Linda och Ella som är hos mormor åka till akuten i Sundsvall pga att hon hade nåt konstigt i ögonen. Det visade sig vara ögoninflamation. Men nu sitter dom bägge på tåget på väg hem igen. Ska bli kul att rå om henne lite nu efter allt ont hon vart med om.

I helgen ska jag försöka att vila upp mig för nästa veckas jobb och bara vara ett tag. kan vara skönt med slappar helg. Kanske en bio eller nåt vad vet man!

Jag gjorde nåt annat igår med men det kommer senare... kanske... om ni har tur ;)

Vad ska ni göra i helgen?

Ha de
Bengan - Trött men vid gott mod

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Nää har min lilla Ella ögon inflamation.. Stackaren. Krama henne ifrån mig...

2008-11-14 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback