Fader Vår som är i skåne...

Helgade vare din volvo. Så som i Skåne så och i Väster götland....

Nää jag har faktiskt tappat bort mig. Det är så klart inte bara mina vänner jag ska ge en eloge utan också min familj. Vad vore man utan familjen?

Så härmed tackar jag samtliga medlemmar av min familj! Linda, barnen, pappa med fru samt samtliga medlemmar av allas våra familjer. Det är helt omöjligt att rabbla upp alla men många har ställt upp otroligt bra och jag är tacksam tillsammans med dom andra som är här nere.

Nu ska vi snart dra oss till mamma och se fall hon fått traketomin utförd så vi kan komma hem. Kanske skriver mer senare.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Lite roligt skrivet tycker jag :-)

2008-05-09 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback