Otroligt.

Det har hänt 3 otroliga saker sen sist.

Igår morse fick jag ett samtal av min mamma, dom hade satt in en ventil på respiratorn som gjorde att hon kunde prata! Det var en händelse utöver det vanliga! Hon lät precis som morsmors alltid gjort. Way to go Mamma säger jag!

Det andra otroliga var att vi igår rensade ur förrådet. Det har vi behövt länge men igår gick det av stapeln.

Det tredje är att ni som känner mig vet att efter en viss tid rycker det lite i mobil tarmen som vill att jag ska köpa en ny. Det har jag tänkt nu också men senare än vanligt. Nu har det gått över ett år.

Jag har för ett tag sedan lämnat in min mobil också för att det stänger av sig själv å lite annat skit. Så fick jag tillbaka den men då var det nya fel så jag lämnade in den igen. Tydligen var dessa fel nåt som inte kunde ordnas så jag fick en alldeles ny mobil?! W890i bronze. Inte helt fel men otroligt otippat!!



Har idag också bytt spindelled på bilen med Pärs hjälp... eller ja jag var nog mest panel tupp men jag hjälpte till lite grann. Så nu ska vi besikta så snart som möjligt, annars får vi körförbud på rackarn.

Mer av vad som hänt idag finns det nog inte. har vart en ganska lugn å rogivande dag och imorron blir det att cykla till Simon å se han på fotbollsskola. Himla kul!!!

Ha det
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Sofi

Hejsan ja men den mobilen var väl jätte fin. Den tycker jag du ska behålla. Ha det bäst och Trevlig Midsommar om vi inte hörs av innan. Kram kram

2008-06-18 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback