OJ oj oj

Jävlar är det första som slår mig, vad har jag nu gett mig in på det andra.
Jag fick en kommentar av Kent som då är mammas sambo. Himla trevlig karl som jag kan ha missuppfattat innan. Jag har vid nåt tillfälle sagt att han är himla petig med mat, och eftersom han nu mer läser bloggen så får jag ta tillbaka det... hahah nää men allvarligt så trodde jag att du va det Kent. Men det visade sig att vi hade nog ganska lika tankar.
Nu i allafall så har jag nämnt här nere att jag ville bli årets kock 2000 eller det var drömmen för 10-15 år sen så där. Ända tills jag bodde med äldsta ungarnas mamma och blev eller mindre tvingad varje dag att göra mat annars blev det ingen... då sinade intresset fett mycket.

Det jag har kvar är ett sjukt stort intresse för att kolla på Jamie Oliver, Per Moberg, MIddagstipset, Leila osv osv... Det Kent tyckte då va att jag ska laga mat nere på Kanarieöarna nån dag.. och ja varför inte... nu ska jag bara komma på vad jag ska göra.. kanske julmust kyckling som är en ny favorit. eller nåt riktigt härligt starkt gott mumsigt ja vad det nu kan bli.. hmm får helt enkelt fundera på det.

Den som har förslag lämna gärna det så ska jag allvarligt ta det i beaktande!!! Kom igen nu... va är era favvis recept!

Vill även ge en eloge till Zandra som har ändrat livsstil helt och börjat med GI och går promenader 2 ggr om dagen vilket har gett enormt bra resultat!! jag är grymt imponerad!!! sist hade hon gått ner 10 kg tror jag det va. Försökte faktiskt ringa igår men det va upptaget... bara så du vet! hahah

Även Johanna ska ha en eloge för omläggningen av sitt ätande, istället för att äta vad jag förstått 2-3 ggr om dagen ligger hon nu på 8-9 ggr och har gått ner hittills denna veckan 3,5 kg! bra jobbat!! Det var helt enkelt tiden till att äta som fattades. Och som du fixade!

Min lillasyster har också gått ner en himla massa kilo men jag har ingen koll på det just nu men jag tror det va typ 17 kg det med.. har jag fel får ni hojta så får jag ändra här men jag tror jag har siffrorna rätt.. eller hoppas i allafall.

Linda har gått med i viktklubb.se och kör på bra! men hon vill inte väga sig innan Måndag så jag vet inte hur det går faktiskt.. men snart så! men hon är duktig och väldigt ambitiös så jag tror det kommer gå bra!

Nää nu ska jag jobba och glöm inte recepten!!!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Julmustkyckling???? *nyfiken*
VAD är det?

2008-01-17 @ 15:28:41
Postat av: Zandra

Hej vännen!!
Jasså det var du som ringde 2 gånger....*ler*
Jaja, jag kan ringa dig ikväll när kidsen lagt sig....
Inte riktigt rätt med siffrorna,men är väll där snart osså :P
Jag har gått ner 10 kilo nu :) Men är toknöjd...
Blir inte så många promenader nu men tack och lov har jag en träningscykel...(Nicklas är ju på Kanarieöarna och vill inte gå med 3 barn och en hund...det tar så lång tid)

Heja Linda!! Go girl... Jag stöttar dig till 100% om du vill...så det får du hälsa Bengan!!

Många kramar från Grodan boll ;)
*puss och kram*

Postat av: Lilla syster

Hej på dig brorsan såg att du hade skrivit om mig men jag måste bara få rätta dig och säga att det är faktiskt 20 kg som jag har gått ner nu....:)
Kramiz

2008-01-20 @ 20:48:17
Postat av: Lukas Podolski

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2009-12-04 @ 08:51:35
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback