Onsdag=Semester

Visst är det härligt att ibland ta ut svängarna lite. Jag har idag Onsdag haft semester vilket betyder att jag i Tisdags gjorde helg eftersom jag är ledig nu fram tills Måndag. Faan tänk om alla veckor kunde vara så här!

Jag har också vart med Stoffe å tränat idag. Visade han lite styrketräning på ganska så "basic" nivå. Jag menar han är ju bara 13 så det får komma senare. För det är ju så... även fast man har semester så ska man upp i ottan för att träna! Ingen rast ingen ro!

Ella har ännu en gång blivit förkyld och jag har efter att träffat en gammal polare på stan och fått ett boktips köpt en bok på rean. Faktiskt också börjat läsa den redan, Snabba cash. Verkar lovande och handlar om Sthlm undre värld.  Får se vad den bjuder på för kul.

Jag hade imorgon velat gå på Mustasch men det var slutsålt? snöpligt slut på en annars bra dag.

Imorgon ska jag in å kolla på nya ÖB och åka till svärmor. Känns skönt det där att man kan göra vad man vill nu när man har semester.

Nää nu ska jag lyssna lite på mina nya högtalare till Datorn... vilket drag!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist att det va utsålt, hade vart kul att gå dit. Men roligare att du har nya högtalare till datorn, vet ju nån som väntat länge på det...:)

Kram!!

2008-02-27 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback