Faan

Idag är jag hemma å är sjuk, hur roligt det nu kan vara? Har lite feber å hostar bara men känns ändå trist.

Inatt har det snöat några cm. Men eftersom jag hade tur och fick sova länge i morse så va det skottat när jag kom upp! Tack för det Linda.

Jag ska försöka ta lite mer vinterbilder å lägga in åt er nere i Borås. Kan ni gott behöva! ni ser väl ingen annan snö i år antar jag hahah

Just nu funderar jag på vad jag ska ge Linda i present... Man kan ge det som hon vill ha, det som jag tror att hon vill ha, det jag tror hon vill ha men aldrig kommer använda, det hon inte vet att hon vill ha och högst sannorligt aldrig kommer att utnyttja. osv osv.

Men jag tror jag ska gå på nåt som hon inte visste hon ville ha och aldrig trodde hon skulle få... det låter bäst!

Ella är nästan färdig och det enda jag funderar på är om hon ska få en docka till.
Simon är klar.
Stoffe är klar.
Cassandra är snart klar.
Mamma å Kent inte en aning.
Syrran inte heller en aning.


Det är väl det här man brottas med idag. Men jag tycker julen är så jävla tråkig nu för tiden... Visst det är nice att vara med familjen å äta gott, å det är trevligt med snö ute.
Men är det det som julen handlar om nu? nää det är handla handla handla.... det du inte behöver ska du handla fort fort innan nån annan har tagit det före dig. I allafall om man kollar reklamen på tv.

Fy faan för julen!

Ha det
Bengan - Tycker faktiskt om julen så som den va förr!

Kommentarer
Postat av: Micke

Lägg du in lite "viner" bilder haha

2008-12-03 @ 12:39:09
Postat av: micke

bättre ;-)



krya på dig

2008-12-03 @ 15:37:10
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hej igen :)

Nu är man tillbaka efter en dag i stockholm och en heldag i östersund.. Dock var östersunds resan inte så rolig, då jag var på hjärtintensiven och hälsade på min farfar.. :/



Ja precis, jag kommer ursprungligen från Stugun, men bor nu i Hammarstrand. Dock har jag halva släkten i Östersund då.



Jo det blir ofta snabb-mat hemma hos också, typ pasta.. Hmm, det kulle vara en idé att laga maten på kvällen, men för mig skulle det aldrig fungera:P jag är för lat för det. haha.



HAHA okej ;D Nja jag vet att det var lite långsökt men ändå:P Man måste ju fråga :)



Postat av: Virre

Hoppas du e piggare. Här kommer en "kryapådej" kram =)

2008-12-04 @ 22:09:42
URL: http://lusegris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback