Beach 2009!

Denna dagen som idag har jag sett fram emot och bävat inför. Det var med stor skräckblandad förtjusning som jag idag gick till kirurgen för att få reda på om jag skulle få bukplastik eller inte.

Jag fick vänta i ca 30 min innan jag fick komma in men efter det gick det fort.

Det visade sig att Butazzoni var en mycket trevlig tjej och jag kommer att få en bukplatik. Till å med den stora! det betyder i korta drag att dom kommer få flytta navlen å göra ett lite större ingrepp.

Faan va skönt det känns! hon trodde inte det skulle bli förrens till våren men nu är jag uppsatt i allafall!!

Syrran å Raffa åkte hem idag och det känns lite tomt faktiskt. Samtidigt om det känns skönt att få komma in i sina gamla hjulspår igen.

Vi har haft det trevligt under tiden dom vart här och hittat på en del saker men även haft våra duster om allt möjligt konstigt som det kan vara syskon emellan.

Idag är det inget vidare väder här så det blir till att ta det lugnt å bara ha det skönt.

Ella har fått två skinkor som ser ut som rödljus och verkar ha rejält ont tyvärr. Så det blir till att hålla lite koll å lufta så gott det går.

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis än en gång vännen!!



puss å kram

2008-08-04 @ 20:47:09
Postat av: sofia

Grattis än en gång vännen!



Puss å kram

Postat av: Zandra

Vad glad jag är för din skull.....du som verkligen har velat och längtat efter detta svaret....

Kramar i massor från oss....

2008-08-05 @ 10:47:49
Postat av: Jonsy

Stort grattis. Och jag SKA ringa så fort jag bara kan. Kram kram!!!

2008-08-05 @ 14:36:31
URL: http://jonsy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback