Tribute!

Det har vart några jobbiga dagar denna veckan! Men samtidigt väldigt trevliga. Vi har pratat mycket om allt möjligt, både om vad som helst och om Kalle.

Jag har fått tala ut om några minnen  jag har av kalle vilket jag kände att jag behövde. Och jag har hört andras minnen. Det var himla kul!

Jag kommer ihåg att nästan alla gånger jag ville ha hjälp med bilen så hann jag inte komma upp på Lördagen innan han nästan var klar. Jag bad han många gånger att vänta men Kalle är av en rastlös natur så han väntade så länge han kunde sen började han, oftast runt 07-08 nånting. Och en annan vill ju i allafall sova till 9 på helgen.

Bland det sista Kalle gjore var att hjälpa sin mellan dotter Jenny att byta bromsbackar på bilen. Han var väldigt medtagen och inte alls så stark som han en gång var men hans svar på om han skulle göra det eller inte var så typiskt Kalle... Så länge jag kan bära pallen, så länge kan jag hjälpa till också. För bara pallen är på plats så klarar jag mig.

Här nedan kommer några bilder på Kalle.

image89

Detta  är en så typisk bild på mig å Kalle. Så här kunde det se ut egentligen vilken helg som helst som jag var där. Vi sov gärna på middagen både jag å Kalle.

image90

En väldigt bra bild på Kalle efter han blivit sjuk. Detta var kalles stol som han gärna satt å kollade på tv i.

image91

Sista bilden som är tagen med både Kalle och Ella!

image92

Jag hittade en bild på Kalle när vi är på väg till Liseberg. Detta var innan Kalle blev dålig.

Jag kommer sakna och saknar Kalle redan nåt fruktansvärt! Han var en otrolig person som jag är glad och stolt över att fått lära känna!
Jag är också glad över att Ella har fått träffa sin morfar och att hennes morfar fick träffa henne.

Kalle du kommer alltid vara saknad!

Vila i frid

Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback