Oh my god, It´s a ladies man!

ja vad ska man säga om helgen... Det var en hel del slit med att bygga samt riva ett hus. Vi byggde upp utbyggnaden och rev ner ena sidan som det var plåtfasad på men som det ska bli panel på igen. Det var himla roligt men också så in i helvete jobbigt. Dock har jag ingen träningsvärk idag som jag trodde jag skulle ha.

Det kommer lite bilder här!

 
Här sätter vi upp reglarna

 
Här är jag i slutskedet av att riva bort vägen... å håll i er brudar för här finns en blandning av vägarbetare/ militär... är man inte en riktig karlakarl så säg... hahah

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: H-F

Men, men, men, men manly men . oooh. (;
Djurparken var great. var där i somras också, och nu åkte vi för att jag hade norrlandsbesök som aldrig hade varit där. Tur för mig att jag åkte igen, för jag hade tydligen missat en del som jag fick se nu (:
Ciao / Hanna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback