Jag visste det!!

Dagen idag började lugnt.. ganska skönt med sådana dagar. Dom inträffar alltför sällan. Men sen kom den Bengan som jag uppskattar ibland, han som blir alldeles tokig och drar fram som en orkan.. han som kanske borde komma fram lite oftare fast som ganska sällan syns till. Jag har faktiskt tidigare i mitt liv vart fruktansvärt pedantisk!! svårt att tro nu jag vet... men så var det. Bästa kommentaren jag fått någonsin var av en kompis lillasyrra, Hon sa att hon aldrig har vart hemma hos en singelkille som har det så städat som jag! det kallar jag komplimang!!. Nu var detta iofs för ca 8 år sedan men den värmer än idag.

Simpe limpe är hemma idag med och vi har haft det ganska trevligt. Och eftersom han var här så passade vi på att ta kort till tidningen idag. INte alla dagar han är här så man får passa på.

  

Och som jag har nämnt tidigare här så visste jag att dagen skulle komma... dagen då W880 kommer finnas i min ägo. Jag fick över Linda på min sida efter att ha lovat att efter jag var slut med snusdosorna som är hemma så ska jag lägga ner det, bara jag får denna vackra tingest! Åhh va manlig jag känner mig!! men jag fick ju det jag ville.... så lite nöjd är jag allt!

Kram å sov gott
Bengan


Kommentarer
Postat av: Kitty

Så söt dotter ni har!

Postat av: Linda

Åååå vilken söt familj ni är. Kommer snart våldsgästandes för att snusa på lilla Ella.. *S*
Kram kram

2007-06-01 @ 09:43:48
URL: http://linda0644.blogg.se
Postat av: Zoe Saldana

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2009-11-03 @ 11:52:39
URL: http://www.zoe-saldana.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback