Tiden bara går å går...

Ibland går det fortare och ibland inte fullt så fort...

Idag precis innan rondellen i lillänge så pratade jag i mobilen för jag ska försöka få tag på läkaren som opererade mig. Då i rondellen kommer det bakom mig en ambulans med blåljus å sirener. Som väl är så förstår dom andra teafikanterna mitt dilemma och varför jag är ganska snabbt ut i rondellen så dom väntade så snällt så. Tack för det!

Imorgon är det v Kvar tills Metallica kommer till globen And your truly kommer så klart vara på plats! Kan inte tänka mig en tid när Metallica är i Sverige och jag inte är det?!

På dagen alltså innan konserten har vi idag gjort upp att träffa Joel som bodde här uppe tidigare och hans tjej Karin. Ska bli tevligt! har även bett Joel svänga förbi Upplands-Väsby åt mig å hämta ett 360 jag hitta på blocket. Kan va kul för Simon att ha här eftersom han har ett hos mamma också. Sen så kommer Guitarr hero Metallica snart också. Ett måste i min hylla  i allafall :)

Idag har jag vart på jobbet och hälsat på å snackat lite skit. Man blir ganska isolerad här hemma eller så är det bara jag som tycker det. Jobbigt är det i allafall, så just därför så tar jag mig ut ibland.

Anledningen till att jag försöker få tag i läkaren är helt enkelt att jag inte kan sova. Ska se fall jag kan få lite sömntabletter eller nåt. Är uppe till 2 ibland längre å går upp runt 7 utan problem alls.

Nu är jag ingen som gillar att käka tabletter som en tok men jag måste göra nåt åt det här. Det är ganska så jobbigt att inte kunna sova och njag blir än mer rastlös då också.

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback