Faan va jävla less jag blir!

Ju mer jag funderar på det ju argare å mer irreterad blir jag!

Det visade sig idag att när jag lämnade blodprov igår så hade jag ett blodvärde som inte var bra. Mitt ligger nu på 113 och det måste minst vara 120 tydligen.

Vad jag har höt nu så är det inte helt ovanligt att dom som gjort den här operationen har dåligt blodvärde. Då kan jag tycka som glad amatör att det faan är upp till sjukhuset eller kirurgen att se till så att man får ta prover så långt innan operationen så jag kan ha en chans att påverka den och förebygga det som ev kan vara fel.

Nu har jag alltså mindre än en vecka på mig att få upp mitt värde och enligt min hälsocentral så är den enda chansen till det att få en blodtransfusion. Och ärligt talat hur troligt är det att man får en sån?

Men jag är ivrig och SKA ha den här operationen så nu gör jag så gott jag kan med Mivitotal Flex, C-vitamin, Apelsinjuice, blutsaft, broccoli, Leverpastej, Blodpudding osv. Detta måste funka!!

Det finns inte en chans i HELVETE att jag tänker vänta tills Mars- April innan det är dags nästa gång!

Så nu Micke har du rätt... jag är MYCKET surare än genomsnittet.... Hahaha

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

hej. håller mä dej. lite dålit av sjukan att inte påpeka att du måste uppfylla visa krav innan op. men ät allt du räknat upp så ordnar det sig nog, hoppas på det bästa. pratat med mor 1 timme drygt men men.... får se utvecklingen. krama solstrålen å hälsa runt

2009-02-11 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback