Dagarna går så låååångsamt.

Åhh nu börjar jag bli less på att vara hemma. Det finns så himla lite att göra, eller det finns massa att göra men inte som jag kan eller får ta tag i.

Men jag är nog innerst inne en arbetare, i allafall tror jag det tills jag kommer till jobbet. För när man väl är där vill man som bekant hem igen. Underligt egentligen.
Och man undrar också hur dom på jobbet klarar sig utan mig? Tänk va vilse å tråkigt dom ska ha det... Kanske ska hälsa på dom någon dag. Så dom har nåt kul en dag i allafall.

Idag har jag fått min alldeles egna gördel. Har haft en innan också men den fick jag lämna tillbaka eftersom den varför stor. Så nu har jag en mindre och den sitter faan bra alltså. Vet inte riktigt hur länge jag ska ha den men skulle tro att det är typ 6-8 veckor.

Jag väntar och väntar på att någon ska höra av sig men man får allt klara sig själv. Ensam å övergiven. :)

Men det är ganska bra att vara hemma också, har en hel del filmer jag samlat på mig som jag bara måste se snart så jag hamnar mer i fas.

Ikväll ska jag tillbaka till avd 413K också för att lämna tillbaka låne gördeln en så kallad bläckfisk.

Ha de gött
Bengan

Kommentarer
Postat av: kent

hej du sjukling. int fan e de tråkit å va hemma. sätt bläckfisken på höve så si dej i spegeln. haha. nä de låter som du läker bra. på rätt väg alltså. du gör som du brukar k.. e.. å h.. r... kent som kanske har fått lägenhet. åker G.C. på freda 6 mars,nu blev du allt aviger

2009-02-26 @ 17:16:08
Postat av: Anna

Passa dig för bakterietanten på sjukan;)

2009-02-26 @ 20:54:12
Postat av: Anna

Passa dig för bakterietanten;)

2009-02-26 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback