Ångest

Denna helgen har gått alldeles för fort. Som vanligt nu för tiden. Veckan smyger sig fram i en takt som sällan skådats. Nästan lika långsamt som pensionärerna på ICA.

I Fredags var det partaj med jobbet, det var vår forne chef Johan som bjudit in oss till fest på mässen med hela Arbetsförmedlingskontoret i stan.
Det var ganska roligt men alldeles för hög pensinärsstämmning tyvärr. Men men jag höll mig till dom i min ålder och som jag kände så det gick ok. Va hemma vid 22 igen. Lagom länge alltså.

Igår var vi hos en jobbarkompis Cilla, både jag och Linda var där och några till från jobbet. Det händer inte ofta men igår hade vi faktiskt barnvakt av Lindas syster Jenny å hennes kille Erik. Det var grymt snällt gjort det!! och väl behövligt. Vi hade jätte skoj! Tack Cilla!!!

Idag var man kanske inte på topp för spriten flödade i ådrorna igår men ändå ganska lugnt. Vi åkte i allafall till Jula å Coop å kika lite.

Jag har världens ångest nu också. Jag har en fundering. Jag vet att det finns andra hål att stoppa pengar och att det kanske behövs mer. Men jag har sån lust att köpa en platt TV. Jag har hittat en 42 tums plasma som jag vill ha. En som jag har hört mig för om noga och som jag frågat flera om. Det är dessutom ett riktigt bra pris på den.

Min fundering runt det här är ju att dom pengarna som jag fått för det som den snubben gjorde förra året hade jag tänkt använda till det här. Och dom pengarna hade jag ju ändå inte haft om det aldrig hänt. Då kan man lika gärna göra nåt roligt känns det som.

Vad tror  ni om denna??


Annars lugnt som sagt!

Kram
Bengan - Lika vilse som en gasell i Paris

Kommentarer
Postat av: kent

prylnisse,eller? de finns annat viktigt att lägga pengar på. mamma muu på ingång hem imorron 29/9. 6 mån. sedan hon sov i sin egen säng. tjejerna har gått 4-skift å slitet som svin, "detta ska bara funka" har varit mottot, t.o.m. IVA sköterskorna ä impade. vi 6 har bättre utbildning på respiratorvård än vad dom har. krama solstrålen i morron å hälsa runt. kent med ögon som sladdlampor iknävecken å huvud som 1 luftballong

2008-09-28 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback